piątek, 4 września 2020

świeczka Country Candle Golden Tobacco

Złoto wśród tabak?

Uwielbiam męskie, mocne zapachy, a kolorystyczne połączenie złota / miedzi i czarnego sprawia... że po prostu odpadam. Zobaczywszy po raz pierwszy tę propozycję w ofercie Country / Kringle Candle pomyślałam, że musi być genialna, skoro wygląda "tak prosto i klasycznie". I co? Nie oceniaj wosku po etykietce, jak to żadne porzekadło nie mówi.

Country Candle Golden Tobacco to świeczka o zapachu złotej tabaki od Kringle Candle Company; u mnie jako Daylight (42 g).

Opis producenta:
Niezwykły zapach, który zachwyci wielbicieli mocnych nut drzewnych. Połączenie pieprzu, ciepłego bursztynu i tytoniu wzmocnione nutami skóry i zamszu. Elegancki, wytworny i wyrafinowany zapach, który przywodzi na myśl perfumy z najlepszych niszowych drogerii.


Recenzja

Pudełeczko i grafika prezentują się przeciętnie, nie przyciągają wzroku. Wosk wersji Daylight zaskoczył mnie białym kolorem. Na oko nic do mnie nie przemówiło.

Wosk wąchany na sucho uraczył mnie słodką i ciepłą, dosłownie milusią wonią zamszu, lekko podszytego pikanterią, charakterem... tytoniu? Może rzeczywiście. Uwagę od niego odwracała jednak nuta zespojona ze słodyczą, ukryta w niej. Zupełnie zszokowało mnie... skojarzenie z gumą balonową.

Płonąca świeczka i wosk zastygający podtrzymały słodycz, jednak wtedy już poszła w wyraźnie waniliowym kierunku. Charakter tytoniu odważniej postawił na zamsz i skórę, nasiąkniętymi  niejednoznacznymi perfumami. Czy męskimi? Trudno powiedzieć. Jakby jakiś młody facet-chłopak (hipster?) tuż przed randką próbował zamaskować przed swoją drugą połówką aromat tytoniu gumą balonową. Zdecydowanie nie był tak dymno-tytoniowy, jak się spodziewałam.

Na pewno muszę pochwalić intensywność zapachu, bo czuć go wyraźnie już od pierwszych chwil. Ulatnia się jednak stosunkowo szybko, choć zanim to nastąpi, elegancko niesie się po pokoju i trochę poza nim.

Golden Tobacco to zapach tabaki, ale mocno osłodzonej. To... pierwsza poważniejsza randka modnisiów z charakterem. To kompozycja zaskakująca i ciekawa, jednak zdecydowanie nie dla każdego.
Myślę, że może to być świeczka na początek przygody z bardziej męskimi klimatami. Osobiście czułam zgrzyty w tej znaczącej słodyczy.

7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz