czwartek, 25 sierpnia 2022

kadzidełka Stamford White Sage / Biała Szałwia

 Szałwia z bieli obdarta

Czasem potrzebuję aromatu szałwii do praktyk magicznych, jednak nie chcę palić tak pęczka po pęczku. Tym bardziej, że nie mam pewności co do tego, jak jest pozyskiwana i... nie jestem w pełni przekonana co do stosowania składników z innych kultur. Indianie od wieków korzystają właśnie z białej szałwii, ja jednak lepiej czuję się pracując z lekarską, naszą, polską. A jednak czasem i zapachu białej potrzebuję. Uznałam, że warto przetestować jakieś kadzidełka, np. marki, do której mam zaufanie.

Stamford White Sage / Biała Szałwia to kadzidełka o zapachu białej szałwii, których w opakowaniu jest 20 szt.

Opis producenta
Zapach cudownie lekki, wyciszający i oczyszczający zmysły.


Recenzja

Na sucho kadzidełka uraczyły mnie słodko-ziołową, rześką wonią szałwii, niekoniecznie szczególnie białej. Wydała mi się od niej znacząco słodsza. Oddawała suszone, nie palone zioła.

Właśnie słodki, suchy pęczek szałwii miałam przed oczami po rozpaleniu patyczka. Tym razem rzeczywiście mogłam wskazać białą. Słodka i rześka ziołowość choć wyraźne, miały delikatny charakter. Wydawały się niemal kwiatowe.

Zapach z czasem zrobił się ogólnie szałwiowy, chwilami pod suszonymi listkami doszukałam się kościelno-kadzidlanej nutki, która podsycała słodką ziołowość. Raz czy dwa przemknął rześki, także ziołowy kwasek, przypominający o szałwii konkretnie białej, a potem znów tonął w ogólnie ziołowej słodyczy.  Jakby z miętowo-eukaliptusowym echem?

Moc zapachu uważam za przeciętną. Na sucho kadzidełka obiecują więcej, niż oferują w istocie. Palą się długo, dając średnią ilość niemęczącego dymu. Zapach utrzymuje się raczej krótko.

Kadzidełka pachną ładnie, ale średnio oddają tytułową, konkretnie białą szałwię. Moc i jakość nie wyróżniają się jakoś szczególnie.

6/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz