środa, 7 czerwca 2023

wosk EBM Creations Lavender Chamomile

Kwiatowa łazienka

Uwielbiam lawendę i rumianek, jednak jakoś nigdy nie wpadłam na ich połączenie. Gdy tylko zobaczyłam więc ten wosk, uznałam, że muszę sprawdzić, jak wypada.

EBM Creations Lavender Chamomile to sojowy wosk o zapachu lawendy i rumianku; u mnie jako wosk (w opakowaniu 90,7g, czyli 6 kostek po ok. 15g).

Opis producenta
Połączyliśmy olejki eteryczne z lawendy i rumianku, aby stworzyć zapach, który jest jednocześnie kojący, zawiły i silny.


Recenzja

Suchy wosk pachniał przede wszystkim lawendą, za którą rozpościerał się cały kwiatowy wachlarz. Rumianek przewinął się, acz do głowy przyszła mi też bawełna-roślina, słoneczne ciepło i kwiaty polne.

Z kominka pierwsza rozeszła się lawenda, jednak już po chwili wydała mi się podrasowana innymi ziołami. Goryczkowatymi, słodkimi... i też kwiatowym. Kwiaty! Oto i kwiaty znacznie delikatniejsze, białe dołączyły do kompozycji. Poczułam rumianek, ale nie tylko jako kwiatki. Zawarł w sobie motyw rumiankowo-łazienkowy. Pomyślałam o bawełnie-roślinie i zapachach ją oddających. Było w tym coś ciepło-miękkiego.

Lawenda i rumianek przybrały na słodyczy. Delikatnej, jakby utulającej, muskającej. Dosłownie czułam delikatne, drobne i białe kwiatki. Choć lawenda dbała też o goryczkę, choć wyłapałam nawet i bardziej drzewny akcent... całość była właśnie delikatna i kwiatowo-łazienkowa. Czułam się, jakbym przeniosła się do łazienki jakiejś pani uwielbiającej zapachowe mydełka rumiankowo-lawendowe, saszetki zapachowe lawendowe i świeżo wyprane ręczniki. Wszystko w wydaniu słodkim, acz z ziołowością, nawet lekką goryczką, w tle.

Suchy wosk pachniał dość intensywnie. Zapach z kominka był już bardzo intensywny. Rozchodził się szybko i na pół mieszkania, a utrzymywał wyraźnie średnio długo, zaś tu i ówdzie leciutko pobrzmiewał już dłużej.

Całość w zasadzie w porządku, wosk obietnicę jakoś tam dotrzymał, bo czuć i lawendę, i rumianek, jednak... niestety w zbyt - jak dla mnie - "łazienkowym" wydaniu. Nie był to zapach naturalny, a właśnie jakby rozmaitości "o zapachu..."; kwiatowa łazienka. Ciekawe zestawienie jako pomysł, ale na tym w sumie tyle.

6/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz