środa, 22 maja 2024

świeca / wosk Nature Senses Fresh Patchouli

Jaka cena, taka paczula

Świeczkę kupiłam bardzo spontanicznie. Zobaczyłam ją w Action pośród wielu innych i jak już mój wzrok na nią padł, powąchałam, wiedziałam, że nie będę szukać dalej. Była mi bowiem potrzebna jakaś w adekwatnie roślinnym wariancie i zielonym kolorze na Beltane. Ta co prawda tylko słoik miała zielony, ale jak się nie ma, co się lubi...

Nature Senses Fresh Patchouli to zapach świeżej paczuli; świeca o wadze 70g z Action; u mnie też jako wosk (do kominka wrzucałam ok 14-15g).

Opis producenta
Świetnie wygląda w wielu wnętrzach i pięknie pachnie.


Recenzja

Sucha świeca pachniała ciepło i słodko w roślinny sposób. Przywodziła na myśl miękki, uginający się pod nogami mech, którego trzymało się echo... bardziej ziołowe? Cierpkawe niczym przeparzona zielona herbata? 

Palona świeca roztoczyła najpierw łagodny, słodkawy zapach leśnego mchu. Słodycz wzrosła, ocierając się o wanilię, a z czasem pojawiły się jeszcze słodkawe zioła. Z czasem odnotowałam lekko ziemiście-drzewny akcent, a roślinność nabrała trochę powagi. Słodycz przeszła w roślinne ciepło. Kompozycja wydała mi się nieco tuląca, taka... słodko-leśna i tulaśna. I może rzeczywiście jak niedookreślona, zielona liściasta, na pewno ciepła i posłodzona wanilią herbata.

Na sucho świeczka pachnie wyraźnie i dość mocno, obiecująco. Palona okazała się jednak bardzo delikatna. Dość długo się rozchodzi, czuć ją słabo i krótko się utrzymuje. O wiele lepiej, w sensie mocniej, sprawdziła się, używana jako wosk. Wrzucona do kominka, roztaczała zapach szybko i wyraźnie. Kompozycja była taka sama, ale intensywniejsza, co wyszło jej na dobre. Nie utrzymywała się jednak długo.

No-name'owa, lekko pachnąca słodko-leśna świeczka - tyle w temacie. Przynajmniej była tania (niecałe 5 zł). Aż nie ma co pisać.

4/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz